Farzin07

وبلاگ علی فرزین

Farzin07

وبلاگ علی فرزین



Everything comes to you in the right moment. Be patient.

تیغ


رفتم تیغ بخرم دیدم بسته ای 15 هزار تومن، نخریدم
رفتم واجبی بخرم بسته ای 5هزار تومن
با خودم گفتم
المحاسن زینت الرجل ;)

Humans!



Humans are the only creature in this world, who will cut down trees, make paper from it, then write 'SAVE TREES' on it.

زیبایی




بر این باورم که زیبایی تو از باطن ات نشات میگیرد

سهراب

زنگ زدم به سهراب پرسیدم “قایقت جا دارد”

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


صدا آمد : از بی ادبان!
فهمیدم اشتباهی شماره لقمان رو گرفتم، سریع قطع کردم…! :|

کلام سوم



همه چیز " زیادش " دل را می زند




کلام دوم


هر بار که صفحه ی فیلترینگ رو میبینم یه صلوات میفرستم!   مامانم

میگه همینطور ادامه بدی جات تو بهشته!!!

شروع مجدد

به نام خدا


چند سال قبل این وبلاگ ایجاد شد اما بنا به دلایلی پس از مدتی، دیگه پستی قرار ندادم، اما تصمیم گرفتم شروع مجددی داشته باشم و سعی کنم دوباره بلاگ رو راهش بندازم


...