Farzin07

وبلاگ علی فرزین

Farzin07

وبلاگ علی فرزین

هایده


امروز 30 دی ماه ؛ سالگرد درگذشت " هایده " می باشد.
هنرمندی که با صدای کم نظیر خود ؛ در دل هر ایرانی جاودانه است.
روحش شاد و یادش گرامی باد


به همین مناسبت آهنگ خاطره انگیز شانه هایت را برای شما انتخاب کردم تا از شنیدن آن لذت ببرید

این آهنک با کیفیت بسیار بالا و نسخه دانلود شده از iTunes میباشد



دانلود در ادامه مطلب
  

iTunes Version

Hayedeh – Shanehayat


 متن ترانه :

سر به روی شانه هایت مهربانت میگذارم
عقده دل می گشاید گریه بی اختیارم

از غم نا مردمی ها بغض ها در سینه دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم

خالی از خودخواهی من برتر از آلایش تن
من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم

عشق صدها چهره دارد عشق تو آینه داره
عشق را در چهره آینه دیدن دوست دارم

در خموشی چشم ما را قصه ها گفتگوست
من تو را در جذبه مهراب دیدن دوست دارم

من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم

در هوای دیدنت یک عمر در چله نشستم
چله را در مقدم عشقت شکستن دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
من تو را بالاتر از تن برتر از من دوست دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد