Farzin07

وبلاگ علی فرزین

Farzin07

وبلاگ علی فرزین

روزگار



از روزگار دلم گرفته

از این تکرار دلم گرفته

وه که جدا نمی‌شود نقش تو از خیال من (سعدی)




وه که جدا نمی‌شود نقش تو از خیال من         تا چه شود به عاقبت در طلب تو حال من
ناله زیر و زار من زارترست هر زمان         بس که به هجر می‌دهد عشق تو گوشمال من
نور ستارگان ستد روی چو آفتاب تو         دست نمای خلق شد قامت چون هلال من
پرتو نور روی تو هر نفسی به هر کسی         می‌رسد و نمی‌رسد نوبت اتصال من
خاطر تو به خون من رغبت اگر چنین کند         هم به مراد دل رسد خاطر بدسگال من
برگذری و ننگری بازنگر که بگذرد         فقر من و غنای تو جور تو و احتمال من
چرخ شنید ناله‌ام گفت منال سعدیا         کآه تو تیره می‌کند آینه جمال من

بینا و نابینا



نابینا: مگر شرط نکردیم از گیلاسهای این سبد یکی یکی بخوریم ؟
بینا : آره
نابینا : پس تو با چه عُذری سه تا سه تا می خوری ؟
بینا : تو واقعا" نابینایی ؟!
نابینا : مادرزاد!
بینا : پس چطور فهمیدی من سه تا سه تا می خورم ؟!
نابینا : واسه این که من دو تا دو تا می خورم و تو معترض نمی شی


هوادار و ...



یه چند جمله جدی بگم!

می دونید فرق هوادار و خایمال چیه؟!

هوادار کسی هست که از یه فردی خوشش میاد و سعی میکنه ازش حمایت کنه.
خایمال هم کسی هست که از یه فردی خوشش میاد ولی سعی میکنه تحت هر شرایطی و به هر قیمتی ازش حمایت کنه.

واسه خایمال جماعت فرق نداره که تیم مورد علاقش امسال ضعیف کار کرده، خواننده محبوبش آهنگی که داده بیرون واقعا بی کیفیته، سیاستمدار مورد نظرش تصمیماتش چقدر مخرب بوده و ...
خایمال وظیفه خودش را خایمالی و حمایت بی حد و اندازه از فرد مورد علاقش میدونه و چشمش رو روی همه ضعفهاش می بنده و بدون قبول نقایص جلوی هر کسی که بخواد ازش انتقاد کنه می ایسته و حاضره به خاطرش با همه بجنگه.

خیلی از آدمهایی که دور و برم می بینم بیشتر خایمالی میکنن تا هواداری. خایمالی یک خواننده و رپر خاص رو، خایمالی یک جناح سیاسی خاص یا تیم رو و همیشه در صدد ساختن اسطوره هستن واسه خودشون. اسطوره ای که هیچ خطا و اشتباهی نداشته و نداره!

اینکه با وجود ضعفها همیشه حمایت کنیم کار خوبیه ... ولی قدرت پذیرش این ضعفها هم بد نیست که داشته باشیم!

ﭼﻪ دردیست...



ﭼﻪ دردی اﺳﺖ در ﻣﻴﺎن ﺟﻤﻊ ﺑﻮدن

وﻟـﻲ درﮔـﻮﺷـﻪای ﺗـﻨـﻬـﺎ ﻧـﺸﺴﺘﻦ

ﺑـﺮای دﻳـﮕﺮان ﭼﻮن ﻛـﻮه ﺑـﻮدن

وﻟﻲ در ﭼﺸﻢ ﺧﻮد آرام ﺷﻜﺴﺘﻦ

ﺑﺮای ﻫﺮ ﻟـﺒﻲ ﺷـﻌﺮی ﺳﺮودن

وﻟﻲ ﻟﺒﻬﺎی ﺧﻮد ﻫﻤﻮاره ﺑﺴﺘﻦ

ﭼﻪ دردی اﺳﺖ در ﻣﻴﺎن ﺟﻤﻊ ﺑﻮدن

وﻟـﻲ درﮔـﻮﺷـﻪای ﺗـﻨـﻬـﺎ ﻧـﺸﺴﺘﻦ

اگر نمی توانم




اگر نمی توانم همیشه مال تو باشم
اجازه بده گاهی، زمانی از آن تو باشم
واگر نمی توانم گاهی، زمانی از آن تو باشم
بگذار هر وقت که تو می گویی، کنار تو باشم
اگر نمی توانم عشق راستین تو باشم
بگذار باعث سرگرمی تو باشم
اگر نمی توانم دوست خوب و پاک تو باشم
اجازه بده دوست پست و کثیف تو باشم
اما مرا اینطوری ترک نکن
بگذار دست کم چیزی باشم..!

شادی صندوقی




ضربه خوردیم وشکستیم و نگفتیم چرا؟!
ما دهان از گله بستیم و نگفتیم چرا؟!

جای "بنشین" و "بفرما" "بتمرگی" گفتند
ما شنیدیم و نشستیم و نگفتیم چرا؟

"تو" نگفتیم و "شمایی" نشنیدیم و هنوز
ساده مثل کف دستیم و نگفتیم چرا؟!

دل سپردیم به آن "دال" سر دشمن و دوست
دشمن و دوست پرستیم و نگفتیم چرا؟

چه "چراها" که شنیدیم و ندانیم چرا
ما همین بوده و هستیم و نگفتیم چرا؟!.




مرتضوی



حکم دادگاه سعید مرتضوی !! 200 هزارتومان جریمه نقدی !!!!!

مهستی


چهارم تیر سالگرد فوت بانو مهستی خواننده ماندگار و پرطرفدار کشورمون بود
با یک روز تاخیر مجموعه ای از 20 اهنگ برتر مهستی رو براتون آماده کردم
امیدوارم خوشتون بیاد یا خاطراتتون رو زنده کنم




دانلود از لینک زیر

http://hipfile.com/ciq6rgvq7yd3


لیست آهنگ های موجود در این مجموعه در ادامه مطلب


 

ادامه مطلب ...

تنهایی



سهم هرکس از زندگی وسعت تنهایی اوست ...